Dinsdag heeft de stad Tongeren de volgende stap voor een meer klantvriendelijke dienstverlening gezet met de lancering van een klantgeleidingssysteem. Bij het binnenkomen vraagt u meteen een ticket aan onze onthaalmedewerkers. Zij verwijzen u naar de juiste wachtruimte.
Het scherm in de wachtruimte geeft aan wanneer u aan de beurt bent en naar welk loket u zich kan begeven.
Er zijn 4 wachtruimtes ingericht:
- Wachtruimte A (1ste verdieping)
Burgerzaken - Wachtruimte B (1ste verdieping)
Financiële dienst - Wachtruimte C (2de verdieping)
Lokale economie en Omgeving - Wachtruimte D (2de verdieping)
Mobiliteit
Welke voordelen heeft dit voor u als bezoeker?
- gedaan met wachten in één rij zonder te weten aan welk loket u moet zijn, u kan uw beurt rustig afwachten in de aangewezen wachtruimte
- u moet zelf als burger niet meer op zoek gaan bij welk loket u moet zijn
- het wordt duidelijk voor u wanneer u aan de beurt bent
Heeft u nog een product van een andere dienst of collega nodig?
De medewerkers ter plaatse maakt voor u een nieuw ticket aan. U hoeft dus niet terug naar het onthaal voor een nieuw ticket.